שילוח בינלאומי | שילוח אווירי
התקשרו עכשיו ‎03-974-3030
      המשך >

רוצה לקבל הצעת מחיר?

מלא את הטופס ונציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם
שלח
רכבים ביבוא אישי

הובלה ימית שילוח בינלאומי

הובלה_ימית.GIF

הובלה ימית


לא פעם אנו זקוקים לשילוח בינלאומי עבור חפצים או ציוד כלשהוא אותם אנו מעוניינים להעביר למדינות אחרות. ברוב המקרים הובלה ימית היא הפתרון הזול והיעיל ביותר עבור משלוחים מעין אלו ובאמצעותה ניתן להעביר כמעט כל דבר, גם אם הוא גדול וכבד מאד, למדינות שונות. אפילו בעלי חיים! לכן, הובלה ימית היא הדרך בה בוחרים בדרך כלל בחברת שילוח בינלאומית, כדרך הטובה ביותר להעברת חפצים, נכסים, ציוד או בעלי חיים גדולים ממקום למקום.


מהי הובלה ימית


הובלה ימית
היא למעשה הובלה של חפצים או נכסים באמצעות האוקיינוס. אפשרות הקיבולת והמעמס של אניות הינו די גבוה, בוודאי בהשוואה לאמצעי תחבורה אחרים, כך שניתן להעמיס על הספינה מטען רב וכבד. יתרון נוסף באפשרות של העברה ימית הוא הייחודיות שיש במסלולים הימיים בכל הנוגע ליכולתם הבלתי מוגבלת לבצע ההעברה. באופן הזה הובלה ימית מהווה בעצם דרך העברה נוחה וזולה יחסית שכן עלויות הדלק והאחזקה עבור ספינה נמוכות מעלויות אחזקת מטוס העברה. בנוסף האפשרות לשלוח מטען רב וכבד על אוניה, אשר לא תמיד מתאפשר בדרך אחרת, מחייב שימוש בהובלה ימית 


כיצד מתבצעת העברה ימית


ראשית יש לבחור חברת ספנות המתעסקת עם הובלות ימיות והעברת מטענים. לאחר מכן צריך לארוז את המטענים בתוך מכולות. כאשר מדובר ביבוא רכב, מעמיסים את הרכב על האוניה עצמה ומוודאים את חיזוקו לסיפון האוניה. בדרך כלל אריזת המטען בתוך המכולות נעשית על ידי  חברת שילוח בינלאומי המטפלת בציוד שלכם. המכולות בעצם שומרות על המטען מפגיעות העלולות להתרחש בעת הובלה ימית, הן נוחות לסידור ולמיקום על גבי הספינה ומזרזות את כל תהליך ההעמסה והפריקה אל האוניה ומחוצה לה. כל אלו מקטינים גם את עלותה של הובלה ימית וגם מאפשרים הובלת והעברת מספר גדול של מטענים. לאחר העמסת המכולות על גבי האוניה, יוצרת האוניה אל הים, בדרך אל היעד שלה. עד שתגיע האונייה ליעדה, המטען שמור ובטוח במכולות והוא יחכה לכם ברגע שיגיע.


הובלה ימית
למטרת רילוקיישן


כאשר מבצעים רילוקיישן יש צורך בהעברת מטען רב למדינה אחרת. המטען יכול לכלול ריהוט, אמצעי חשמל, ארגזים מלאי כלים, בגדים, צעצועים, ספרים וכד'. גם במצב כזה, הובלה ימית היא הכדאית והמשתלמת ביותר מכל אפשרויות ההעברה, בייחוד כאשר לגבי מטענים מסוימים אין אפילו אפשרות לבצע הובלה מסוג אחר.


יבוא רכב


יבוא רכב
נעשה תמיד באמצעות הובלה ימית.  גם יבוא אישי של רכב חייב להתבצע עלי ידי הובלה ימית בלבד כיוון שזו הדרך הכמעט יחידה להעביר רכב ממקום למקום. גם אם מבחינה ביטחונית  מדינית היה ניתן להעביר רכב בדרכי היבשה, הרכב היה מגיע אלינו מהר יותר באמצעות הים, מה גם שישנם רכבים או מטענים אשר אינם יכולים כלל וכלל לעבור ביבשה, פשוט כי אין אפשרות כזו, ואפשרות אווירית גם היא עדיין לא קיימת.


הובלה ימית – חברת שילוח בינלאומי


כדי לבצע הובלה ימית מקצועית ואחראית, כדאי לפנות לחברת שילוח בינלאומית המתמצאת בכך. חברה מקצועית עומדת בקשר הדוק עם כל הגורמים הרלוונטיים בעת ההובלה כמו חברת הספנות, הנמלים, פקדי המכס, הנהגים, הסבלים וכו'. בנוסף, במקרים בהם יש צורך בהעברה משולבת (כלומר שילוב של הובלה ימית והובלה יבשתית או אווירית), דורשים קפדנות ודקדוק רבים יותר ועל כן יש לפנות למומחים בתחום. קשרים טובים של צוות חברת השילוח הבינלאומי ובין צוות האוניה, וכן קשרים עם גורמים רלוונטיים נוספים מאפשרים הובלה ימית איכותית ויעילה יותר. אם אתם מחפשים חברת שילוח בינלאומי שתבצע עבורכם הובלה ימית – הגעתם למקום הנכון!