שילוח בינלאומי | שילוח אווירי
התקשרו עכשיו ‎03-974-3030
      המשך >

רוצה לקבל הצעת מחיר?

מלא את הטופס ונציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם
שלח
רכבים ביבוא אישי

טיפים חשובים כשעושים רילוקיישן

סיבות לרילוקיישן

יכולות להיות סיבות רבות, שיגרמו לכם לארוז את כל החפצים שלכם, לארגן להם שילוח בינלאומי ולעבור אל מעבר לים. אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא מעבר במסגרת העבודה, בין אם בשל תפקיד חדש, יציאה לשליחות, או כל סיבה אחרת במסגרת העבודה. סיבה נוספת היא במטרה להיות קרובים יותר אל בני משפחה שחיים מעבר לים ובשנים האחרונות נוספה סיבה נוספת לרשימת הסיבות הנפוצות והיא עקב יוקר המחייה בארץ.

למה חשובה הסיבה?

עצם הסיבה לרילוקיישן יכולה להיות משמעותית כדי לתכנן אותו היטב מפני שהיא יכולה להשפיע על משתנים שונים לדוגמה, משך הזמן שתהיו במדינה המסוימת, האם מתוכנן מעבר נוסף למדינה אחרת בהמשך, האם יש ציוד שממתין לכם במדינת היעד ועוד. כל אלו יכולים להשפיע על תכנון וביצוע הרילוקיישן, בעיקר בכל מה שקשור לנושא של שילוח בינלאומי.

חשיבות המיקום

אנשים רבים בוחרים לעשות רילוקיישן ולעבור לארצות הברית. הסיבה לכך היא, שמדובר במיקום נחשק במיוחד בשל האפשרויות הרבות בה לתעסוקה ולרמת חיים גבוהה במיוחד. היות שכך, חשוב להתעכב על הנושא של משלוח לארצות הברית, אשר יכול להיעשות דרך הים או דרך האוויר. במרבית המקרים, כאשר מדובר על רילוקיישן, ההעדפה היא לבצע משלוח לארצות הברית דרך הים מפני שמדובר על שילוח של חפצים רבים, אשר תופסים מקום רב והם בעלי משקל גדול ואז העלויות הן נמוכות יותר דרך הים.

שילוח מסביב לעולם

כאמור, ישנם מקרים, בהם המעבר נעשה למשך תקופה מסוימת ובתום תקופה זו, נעשה מעבר נוסף למדינה נוספת, או בחזרה אל מדינת המקור. הסיבה לכך שמומלץ להתחשב בכך מראש היא, שבמידה וזו התוכנית, מומלץ לא להעביר דברים רבים מדי. לעתים קרובות, העלויות של הובלה בינלאומית בין מדינות של מוצרים מסוימים הן גבוהות יותר מאשר רכישה של מוצרים אלו במדינת היעד.

הכנה מראש

מעבר למדינה אחרת הוא מהלך מאוד משמעותי ויש להתכונן אליו כראוי. לדוגמה, חשוב ללמוד היטב את השפה המדוברת במדינת היעד ולהכיר את התרבות בה. כמו כן, חשוב להתכונן מבחינת מקום מגורים, מקור פרנסה ובמידה ומדובר על משפחה עם ילדים, חשוב גם להכין אותם היטב לקראת המעבר וגם לדאוג להם למסגרות מתאימות. את כל זה רצוי לעשות במהלך ביקור קצר במדינה זו, שנעשה טרם המעבר ומטרתו היחידה היא להתכונן.

הכנה טכנית

גם מהבחינה הטכנית, רילוקיישן דורש הכנה מראש. לדוגמה, לעתים יש להשכיר את הדירה הקיימת, למכור את הרכב ועוד שלל מכירות של נכסים. בנוסף, חשוב לחשוב מראש אילו דברים תרצו להעביר אתכם ואילו תרצו להשאיר וכיצד תרצו להעביר את הרכוש שבחרתם לקחת אתכם.

בואו נדבר על שילוח

אם ניקח כדוגמה רילוקיישן לארצות הברית, הרי שיש לבצע משלוח לארצות הברית של כל מה שתרצו לקחת אתכם. היות שמדובר על מרחק גדול ובדרך כלל, גם על רכוש רב, חשוב לעשות זאת בתבונה ולהיעזר בנותני השירות המתאימים לכם ביותר, גם אם העלויות הן גבוהות יחסית, במטרה לקבל את הרכוש שלכם בהגיעכם למדינת היעד ולקבלו במצב תקין.

בחירת חברת שילוח

חברות שילוח רבות מציעות שירות של שילוח בינלאומי, בין אם מדובר על משלוח לארצות הברית או כל מקום אחר על פני הגלובוס. אם כך, כאשר אתם בוחרים לעצמכם את חברת השילוח שלכם וודאו, שמדובר בחברה מקצועית ומנוסה, שתדאג לחפצים שלכם כפי שהייתם דואגים להם בעצמכם.