שילוח בינלאומי | שילוח אווירי
התקשרו עכשיו ‎03-974-3030
      המשך >

רוצה לקבל הצעת מחיר?

מלא את הטופס ונציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם
שלח
רכבים ביבוא אישי

מעבר לחו"ל בצורה נוחה

על תלאות המעבר

מעבר לחו"ל דורש מהעוברים הכנות רבות לקראתו. קבלת ההחלטה מלכתחילה איננה פשוטה ולאחר קבלתה מצפה עוד דרך ארוכה תרתי משמע! ראשית, יש ללמוד את השפה המדוברת במדינת היעד ולהכיר טוב יותר את התרבות בה. כמו כן, חשוב למצוא מקום מגורים, מסגרות לילדים (אם יש) ומקור פרנסה. כמו כן, יש למכור את הציוד שלא עובר ולדאוג להעביר את הציוד שכן עובר.

ביקור מקדים

רגע לפני שאתם מתחילים בהליכי שילוח בינלאומי לקראת המעבר, חשוב לערוך ביקור מקדים במדינת היעד, על מנת שתוכלו להתחיל לסדר את כל הדורש סידור מראש. הביקור המקדים יאפשר לכם גם להכיר את הסביבה הקרובה למקום מגוריכם העתידי ולהכין את הקרקע לקראת המעבר הקרב ובא.

מעבר לפרוצדורות

מלבד הפרוצדורות הדרושות לשם מעבר נוח, חשוב לשים לב גם לחלק האופרטיבי של העניין. לדוגמה, אם אתם עוברים לארצות הברית, חשוב לדאוג להעביר את הרכוש שלכם באמצעות משלוח לארצות הברית בשירות שנקרא שילוח בינלאומי, אשר באמצעותו תוכלו לקבל את החפצים שלכם במקום אחד, בו זמנית ובאופן תקין.

על שילוח בינלאומי

אם מדובר על הובלה בינלאומית, ניתן לעשות שילוח בינלאומי דרך הובלה ימית או דרך האוויר. כאשר ישנו צורך במשלוח של חפצים רבים, מומלץ לעשות זאת דרך הים ולא דרך האוויר. הסיבה לכך היא, שבשילוח דרך הים, ניתן להעביר דברים בעלי משקל רב ונפח גדול בעלויות נמוכות באופן משמעותי לעומת השילוח דרך האוויר.

יתרונות וחסרונות באוויר ובים

לשתי אפשרויות השילוח יש יתרונות וחסרונות. לדוגמה, משלוח לארצות הברית של פריט קטן ובודד דרך האוויר זו הדרך המהירה, היעילה והזולה ביותר. אבל, היות שאנו עוסקים בהעברת מטען גדול ורב, אז העלויות יהיו נמוכות יותר בשילוח דרך הים, אבל המשלוח ייקח זמן רב יותר.

שקילת השיקולים

ברוב המקרים, בחירת אופן השילוח נמצאת בידיים שלכם ועליכם להתחשב בכל הפרמטרים המרכיבים את ההחלטה. לדוגמה, אם ההבדל בעלויות הוא משמעותי ויש לכם זמן וסבלנות, עדיף לשלוח את החפצים דרך הים. לעומת זאת, אם אתם צריכים שהשילוח יהיה מהיר והעלויות פחות חשובות לכם, אז משלוח לארצות הברית דרך האוויר יהיה הפתרון המתאים בשבילכם.

הגבלות על שילוח אווירי

חשוב לדעת, שלא כל סוגי המטען יכולים לעבור דרך האוויר. לדוגמה, פריטים גדולים בעלי צורה מיוחדת, חומרים כימיים, מטען שדורש תנאי אחסון מיוחדים ועוד. במקרים אלו, לא תוכלו לבחור בשילוח אווירי ותיאלצו לבחור בשילוח ימי וגם לקחת בחשבון, ששילוח מטען מסוגים אלו גם עלול להיות כרוך בעלויות גבוהות יותר.

אריזה נכונה

אחד הדברים החשובים ביותר בביצוע שילוח בינלאומי הוא האריזה של החפצים. לדוגמה, רהיטים צריכים להיות ארוזים באופן כזה, שלא יישברו לאורך המסע שלהם לארץ אחרת וכך גם לגבי כל חפץ שביר שהוא. כמו כן צריך גם לוודא, הארגזים או המכולות עצמם החפצים לא יפגעו האחד בשני. חשוב לזכור את טלטלות הדרך ולהתכונן אליהן בהתאם ולשם כך מומלץ להיעזר בחברה שעוסקת בשילוח בינלאומי ונותנת גם שירותי אריזה.

בחירת חברת שילוח

ישנן חברות שילוח שונות, המציעות מגוון רחב של שירותים שונים כדוגמת שירות האריזה. לכן, כאשר אתם בוחרים חברה מסוימת, מומלץ לעשות זאת לאחר בדיקה מקיפה של השירותים המוצעים לכם על ידה, לא פחות מאשר העלויות שהיא מבקשת בשביל השירות.