שילוח בינלאומי | שילוח אווירי
התקשרו עכשיו ‎03-974-3030
      המשך >

רוצה לקבל הצעת מחיר?

מלא את הטופס ונציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם
שלח
רכבים ביבוא אישי

רילוקיישן לתושב חוזר

mechola.jpg

יש כיום אין ספור חברות המבצעות משלוחים בין מדינה למדינה, את השירות של המשלוחים הללו מנצלים אנשים העוברים למדינה אחרת או חוזרים לארץ. משלוח מכולה מיועד להעביר מטענים בגדלים שונים. משלוח מכולה הוא יתרון אדיר לשולח שכן הוא יכול להעביר את כל תכולתו בביטחון. משלוח מכולה מתבצע בדרך כלל דרך הים ועל גבי ספינות משא ענקיות המתוכננות בדיוק לשם כך. עם בחרתם לשלוח תכולה קטנה יחסית ובמשקל נמוך באופן יחסי יש אופציה לעשות כן על ידי משלוח אווירי. שילוח מטענים בעזרת שילוח אווירי הוא מהיר מאוד יחסית למשלוח המתבצע דרך הים. זאת גם אחת הסיבות לכך שדרך זו של משלוח תהיה יקרה יותר באופן משמעותי מאשר משלוח מכולה דרך הים. החברה הדואגת לתהליך של משלוח מכולה גם מטפלת בכל הניירת הכרוכה במשלוח. כמו כן החברה תשחרר את המכולה מהמכס במהירות וביעילות. אין צל של ספק אם בחרתם להעביר את תכולתכם על ידי משלוח מכולה חשוב לעשות זאת בעזרת חברה המתמחה במשלוחי מכולות.


תושבים חוזרים ו- שיפינג אקספרט


תושב חוזר ברוך הבא! שיפינג אקספרט המתמחה בשילוח בינלאומי תשמח לסייע גם לך בכל שלבי המעבר ולהבטיח מעבר וחזרה קלה למולדת. 

סביר להניח שתושבים חוזרים אשר בוחרים לשוב חזרה ארצה, אספו במשך תקופתם מחוץ לארץ תכולה רבה. לכן רובם יבחרו להעביר את רכושם בדרך של משלוח מכולה. מומלץ לבדוק לגבי החברה שתיבחר ולדעת אילו שירותים אותה חברה מעניקה לבדוק על מה החברה מוכנה להתחייב. כמו כן ככל שהניסיון של החברה המבצעת משלוח מכולה גדול יותר כך הלקוח מגדיל את סיכויו לקבל משלוח מכולה מיעד אחד לשני בצורה חלקה יותר, ובידיעה שהחברה דואגת לכל ענייני הבירוקרטיה המורכבים, החברה תדאג לשחרר את המכולה מהמס, ותטפל בכל הניירת הכרוכה בשחרור של משלוח מכולה. אחד הפעולות שיש לעשות לפני שמזמינים את שירותי חברה של משלוח מכולה חשוב לקבל מספר הצעות מחיר מחברות שונות.

חזרה קלה

חשוב להבין שתהליך של משלוח מכולה מתחיל עוד הרבה לפני שהגיע הרכוש למכולה אלא עוד לפני. שלב ראשון הוא שלב האריזה של התכולה, בדרך כלל החברה תשלח נציג מטעמה שייעץ ויעזור בתהליך האריזה אשר לו חשיבות עצומה להמשך התהליך של משלוח מכולה. לאחר מכן התכולה תילקח על ידי משאית ישירות לנמל ממנו היא אמורה להישלח. מכאן נכנס תפקידו של עמיל המכס לתוקף, והוא אמור מתוקף תפקידו לזרז את התהליך המורכב של משלוח מכולה. עמיל מכס בעל ניסיון, ידע להתמודד מול הרבה מצבים אפשריים. לאחר משלוח המכולה חשוב לשמור על קשר מול החברה, כשהמטרה היא לדעת מהו הסטאטוס של המשלוח, ומתי לצפות להגעת המכולה.

לסיכום :

כל התהליך של משלוח מכולה, הוא מורכב מאין ספור גורמים אותם צריך לעבור השולח. לכן מומלץ לו לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בתחום של משלוח מכולה במשלוח בינלאומי.