שילוח בינלאומי | שילוח אווירי
התקשרו עכשיו ‎03-974-3030
      המשך >

רוצה לקבל הצעת מחיר?

מלא את הטופס ונציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם
שלח
רכבים ביבוא אישי

שילוח בינלאומי לאוסטרליה

shutterstock_132894773.jpg

לקבלת הצעת מחיר עבור שילוח בינלאומי לאוסטרליה

שילוח בינלאומי לאוסטרליה הינו שירות מבוקש מאד בקרב ישראלים רבים שנוסעים לאוסטרליה למטרות לימודים אקדמיים, הגירה, ושליחות דיפלומטית. אוסטרליה היתה מאז ומתמיד יעד אטרקטיבי עבור ישראלים רבים וכבר כיום ניתן למצוא קהילות של ישראלים בעיקר בערים מלבורן וסידני.

שילוח בינלאומי לאוסטרליה - שיפינג אקספרט

למבקשים להגר לאוסטרליה שירות השילוח הבינלאומי שמציעה חברת השילוח הבינלאומי שיפינג אקספרט כולל בתוכו את כל המאפיינים הנדרשים לביצוע שילוח בינלאומי ברמה הגבוהה ביותר. אוסטרליה נחשבת לאחד היעדים הרחוקים ביותר על פני הגלובוס ולא סתם זכתה לכינוי היבשת שנמצאת בצד השני של העולם.

ביצוע משלוח לאוסטרליה במיוחד כשמדובר במטלטלין יקרי ערך, תכולת דירה, חפצים אישיים לעיתים בעלי ערך סנטימנטלי חשוב מאד להקפיד על אריזה נכונה ותעוד נכון של התכולה.

כאשר היעד לשילוח הוא אוסטרליה זו לא קפיצה קטנה לחו"ל וכל טעות או פעולה בלתי מקצועית או חסרת מיומנות עשויה להוביל חלילה לאובדן חפצים או לחליפין עיכוב משמעותי בהגעת החפצים בזמן. דרוש ידע רב בדרכי השילוח וקשרים רחבי יריעה בכל רחבי הגלובוס.

לעיתים סוג משלוח מסויים יצריך למשל שילוב של מספר סוגי שילוח במסע הארוך לאוסטרליה גם כדי לעמוד בלוח הזמנים שקבעתם וכדי שהחפצים יגיעו ביחד איתכם לארץ היעד. מומחי השילוח של שיפינג אקספרט יתכננו עבורכם את מסלול השילוח היעיל ביותר בהתאם לתקציבכם. 

שילוח בינלאומי לאוסטרליה כמו לכל יעד מרוחק אחר עשוי לכלול גם שילוח אווירי בחלק מן המסע ולעיתים גם ניתן לשלב שילוח מכולה ע"י הובלה ימית. בכל מקרה, בכל תהליך שילוח שיתוכנן עבורכם, הטפסים והליכי המכס בנמלים השונים כולל ליווי ופיקוח הדוק על כל הליך השילוח יעשו על ידי מומחי השילוח של שיפינג אקספרט.