שילוח בינלאומי | שילוח אווירי
התקשרו עכשיו ‎03-974-3030
      המשך >

רוצה לקבל הצעת מחיר?

מלא את הטופס ונציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם
שלח
רכבים ביבוא אישי

שילוח מעבר לים

באוויר בים או ביבשה. איך תרצו לשלח את המטען שלכם? פה תוכלו ללמוד על הדרכים השונות לבצע שילוח בינלאומי, מהן תוכלו לבחור את המתאימה לכם ביותר.

מקרים בהם דרוש שילוח בינלאומי

משפחות רבות נדרשות או מחליטות לעבור לגור בארץ אחרת משלל סיבות. לדוגמה, עקב שליחות, רילוקיישן ועוד. בנוסף, השילוח הבינלאומי משמש גם יבואנים ויצואנים כדי להעביר את הסחורות שלהם ממדינה אחת לאחרת ולעתים, אף למספר מדינות שונות.

דרכים לביצוע הובלה בינלאומית

הובלה בינלאומית יכולה להתבצע בשלוש דרכים: דרך היבשה, דרך הים ודרך האוויר. לכל אחת מהדרכים יש את היתרונות והחסרונות שלה וגם את המאפיינים שלה. לדוגמה, הובלה יבשתית יכולה להתבצע אך ורק אם יש דרך יבשתית ישירה. הובלה דרך האוויר יכולה להתבצע אך ורק עם סוגי מטען מסוימים והובלה דרך הים עלולה לארוך זמן רב מהרצוי ומהדרוש ולכן יש להתכונן לקראת ההובלה מבעוד מועד.

דוגמה

אם אתם מתכננים לעשות רילוקיישן לארצות הברית ואתם צריכים לבצע משלוח לארצות הברית של כל תכולת הבית, כדאי לבדוק את האפשרויות שעומדות לפניכם ולקחת בחשבון, שיתכן שתיאלצו, או שישתלם לכם יותר, לפצל את המשלוח. כלומר, יתכן שתוכלו לשלוח את מרבית הארגזים שלכם דרך האוויר, אבל את פסנתר הכנף שלכם תיאלצו לשלוח דרך הים.

איך מחליטים?

ובכן, יש מקרים, בהם ההחלטה כלל לא נמצאת בידיים שלכם! כאמור, לא תמיד אפשר לבצע שילוח בינלאומי דרך היבשה וגם לא כל דבר ניתן לשלוח דרך האוויר ואז נותרת רק האפשרות של הובלה דרך הים. במידה וכל האפשרויות עומדות לפניכם, הובלה דרך האוויר היא בדרך כלל יקרה יותר למשלוח של חפצים רבים, גדולים וכבדים, אבל זו גם הדרך המהירה יותר.

שילוח עסקי? חשבו רחוק!

אם מטרת השילוח שלכם היא עסקית סביר להניח, שתרצו להשתמש בה גם פעמים רבות בעתיד. אם כן, מומלץ לחשוב היטב איזו דרך תתאים לכם גם בעתיד. כלומר, אם תצטרכו לבצע שילוח בינלאומי מספר פעמים בשנה, חשוב לחשוב קדימה ולבחון איזו דרך תתאים לכם הן מבחינת הזמן והן מבחינת העלויות.

לגבי שילוח לארצות הברית

משלוח לארצות הברית הינו דבר נפוץ בעיקר בזכות היחסים הטובים שיש לנו עם האמריקאים ובזכות המשיכה של ישראלים רבים לעבור לארצות הברית ולהגשים את החלום האמריקאי. עובדה זו לא גורמת לכך, שהשילוח לארצות הברית לא יהיה מורכב, אלא רק שיהיה מורכב פחות. הסיבה לכך היא, שכך אנו ערוכים יותר וחברות שונות, עליהן נרחיב בהמשך, מציעות מגוון רחב של פתרונות למטרה זו.

איך מתכוננים להובלה בינלאומית?

הובלה בינלאומית דורשת הכנות מוקדמות, ללא קשר למטרת ההובלה. כלומר, בין אם הסיבות להובלה הן אישיות ובין אם הן עסקיות, חשוב להתכונן אליה מבעוד מועד. אחד הדברים החשובים ביותר לפני ביצוע שילוח בינלאומי הוא למידה של התחום. כך תוכלו להבטיח לעצמכם הובלה חלקה וללא תקלות.

תנו לאנשי המקצוע להוביל בשבילכם!

הובלה בינלאומית היא תחום מורכב וכדי לעשות את זה כמו שצריך, חשוב להיעזר באנשי מקצוע. לשם כך ישנן חברות, המציעות את עזרתן בייעוץ, הדרכה וליווי לאורך התהליך וגם עזרה בתחומים נושקים כגון עמילות מכס וכדומה. אנשי המקצוע יוכלו לעזור לכם להחליט כיצד לבצע את ההובלה ואפילו יעזרו לכם באריזת החפצים, כך שלא יינזקו מטלטלות הדרך, בעיקר אם ההובלה מתבצעת דרך הים. כך תוכלו להיות רגועים ולהרגיש בטוחים, שהחפצים שלכם יגיעו ליעדם בשלום וללא תקלות מיותרות.