שילוח בינלאומי | שילוח אווירי
התקשרו עכשיו ‎03-974-3030
      המשך >

רוצה לקבל הצעת מחיר?

מלא את הטופס ונציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם
שלח
רכבים ביבוא אישי

שילוח מעבר לים ללא נזקים

צריכים לעשות שילוח בינלאומי וחוששים למטען שלכם? פה תוכלו ללמוד כיצד לעשות זאת נכון!

שילוח בינלאומי באופן כללי

רגע לפני שנתחיל לעסוק באפשרויות השילוח, חשוב להבין מה זה בכלל אומר. אז ראשית, מדובר על הובלה בינלאומית של מטענים מסוגים שונים בהתאם לצורך. לגבי הצרכים השונים, נרחיב מיד. את השילוח ניתן לעשות בדרכים שונות, גם עליהן נרחיב בהמשך, כאשר המטרה היא להעביר את המטען ממדינה אחת לאחרת בשלום.

סיבה אישית לשילוח

כאמור, ישנן סיבות שונות לביצוע שילוח בינלאומי ובתור התחלה, נעסוק בסיבות האישיות. פעמים רבות אנשים צריכים להעביר את התכולה של ביתם אל מעבר לים בשל מעבר דירה. לעתים בשל נסיעה לשליחות, לעתים לרילוקיישן ולעתים פשוט כדי לטעום מהחיים במדינה אחרת למשך תקופה.

סיבה עסקית לשילוח

אחוז גבוה מהשילוחים הבינלאומיים הוא מסיבות עסקיות. מדובר על הדרך של בעלי עסקים שונים לייבא ולייצא סחורה מכל העולם ולכל העולם. לעתים מדובר בפריטים קלים וקטנים כמו צעצועים, לעתים מדובר בחומרים מיוחדים כמו תרופות וכדומה ולעתים מדובר במטען גדול וכבד במיוחד כמו רכבים, רהיטים ועוד.

דרכים לביצוע שילוח בינלאומי

ישנן שלוש דרכים לביצוע שילוח בינלאומי. הראשונה היא דרך היבשה, השנייה היא דרך הים והשלישית היא דרך האוויר. כל אחת מהדרכים היא בעלת מאפיינים שונים ובעלת הגבלות לגבי המטען. לדוגמה, אם אתם רוצים לעשות משלוח לארצות הברית שילוח יבשתי הוא לא רלוונטי, מפני שאין דרך יבשתית לארה"ב. כמו כן, כדי להעביר מטען דרך האוויר, יש הגבלות מבחינת נפח, צורה ומשקל של המטען ומשלוח דרך הים הוא בדרך כלל אטי ויקר יותר.

הצורך בשמירה על המטען

המטען שעובר ממדינה אחת לאחרת הוא בעל חשיבות רבה לבעליו, בין אם מדובר על משלוח מסיבות אישיות ובין אם מדובר על משלוח מסיבות עסקיות. מן הסתם, אם זהו מטען אישי של אדם או של משפחה, הרי שמדובר על מטען, שאמור לשמש את אותו אדם או אותה משפחה כשהם עוברים דירה לארץ אחרת. ואם מדובר על שילוח מסיבות עסקיות, הרי שזוהי פרנסה של אנשים ולכן חשיבותה גבוהה לא פחות.

מה כבר יכול לקרות?

אם ניקח כדוגמה משלוח לארצות הברית, הרי שהמטען אמור לעבור דרך ארוכה באוויר או בים ולהגיע ליעדו בשלמותו. הבעיה היא, שהן דרך האוויר והן דרך הים, המעבר כולל טלטלות רבות שעלולות להזיק למטען. בנוסף, גם תהליך ההעמסה על המטוס או על האנייה וגם תהליך הפריקה מהם עלולים לגרום לנזקים למטען, אם לא דואגים לכך מבעוד מועד ומבצעים את כל התהליך באופן הדרוש לשם שמירה על המטען.

סוף מעשה במחשבה תחילה

אם אתם מתכננים הובלה בינלאומית של מטען חשוב ורגיש, מומלץ להתכונן לכך מראש. מה זה אומר? זה אומר, שחשוב להיעזר באנשי מקצוע, שיוכלו ללוות את התהליך מתחילתו ועד סופו. ככל שאנשי המקצוע יהיו מנוסים ומקצועיים יותר, כך יפחת הסיכון לתקלות בדרך.

מניעת תקלות בדרך

אחת הדרכים היעילות ביותר למניעת תקלות בדרך ממדינה אחת לאחרת היא אריזה נכונה. ישנן דרכים שונות לארוז סוגים שונים של מטענים וכמו כן, גם בהתאם לאופן השילוח. זוהי סיבה נוספת לחשיבות הגדולה של קבלת עזרה וליווי של אנשי מקצוע, שמכירים את דרכי האריזה המתאימות לכל סוג של מטען ולכל דרך הובלה. כך תוכלו להבטיח את הגעת המטען שלכם בשלמותו אל היעד הרצוי וללא תקלות מיותרות, שיגרמו לכם ליותר נזק מאשר תועלת בטווח הארוך.