שילוח בינלאומי | שילוח אווירי
התקשרו עכשיו ‎03-974-3030
      המשך >

רוצה לקבל הצעת מחיר?

מלא את הטופס ונציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם
שלח
רכבים ביבוא אישי

חברות שילוח בינלאומי

כיום קיימות אין ספור חברות שילוח בינלאומי, ההתפתחות של התחום היא מדהימה, שכן כיום יש המון דרכים לשלח סחורות או ציוד אישי בעצם כל מה שהחברה תתבקש להעביר. ניתן להעביר מטענים על ידי שילוח אווירי או דרך הים על ידי ספינות משא. חברות שילוח בינלאומי מטפלות בכל התהליך של המשלוח לכל אורכו. חלק מהטיפולים אותם תבצענה חברות שילוח בינלאומי, כוללים טיפול בכל הניירת הכרוכה בשילוח ובבירוקרטיה המורכבת אותו עובר המשלוח עד שיגיע ליעדו. חברות שילוח בינלאומי
גם מספקות שירותי אריזה וייעוץ. כיום איש עסקים אשר בוחר לייבא סחורה או לייצא סחורה, חייב לשכור את השירות של חברות שילוח בינלאומי, ובכך הוא מרוויח גם זמן יקר שייחסך. רוב הסיכויים שאותו איש עסקים גם יחסוך כספים רבים בעזרת שירותי חברות שילוח בינלאומי. כמו כן ניתן לשמור את הסחורה במחסני החברה נתון זה נכון לא רק לשילוח עסקי, אלא לכל אדם המייבא או מייצא סחורה או רכוש אותו הוא מבקש לאחסן.


שירותים של חברות שילוח בינלאומי

כאמור חברות שילוח בינלאומי מספקות שירותים רבים מעבר למשלוח עצמו. אחד השירותים המעניינים בעיקר מצד הלקוח, זאת האפשרות להיות מעודכן און ליין לגבי סטאטוס המשלוח ומתי הוא אמור להגיע ליעדו. נתון זה מקנה יתרון עצום גם לאיש העסקים המשלח סחורות בין מדינות וגם ללקוח הפרטי שיכול להיות מעודכן בכל רגע נתון היכן רכושו ומתי הוא צפוי להגיע ליעד המובטח. אפשר לומר שעדיין יש אנשים שלא ממש מתחברים לאינטרנט, אך עדיין מעוניינים לברר לגבי סטאטוס המשלוח, לכן במצב כזה ניתן למצוא חברות שילוח בינלאומי, אשר מפעילות שירות לקוחות הפועל עשרים וארבע שעות ביממה, וזאת בכדי לספק לאותו לקוח מודאג תשובות לכל שאלה אותה שואל הלקוח. חברות שילוח בינלאומי מציעות גם ביטוחים שונים על התכולה. יש כיום חברות שילוח בינלאומי המעסיקות סוכן ביטוח ממש כעובד חברה, ויש חברות שילוח בינלאומי העובדות כתיווך אל מול חברות ביטוח חיצוניות המספקות את שירותי הביטוח.


חברות שילוח למעבר דירה


זה לא ממש משנה אם הלקוח בוחר לעזוב את המדינה או לחזור אליה, בכל מקרה הוא יהיה זקוק לשירותים של חברות שילוח בינלאומי. חברות שילוח בינלאומי כיום מעבירים דירות בכמה דרכים, הדרכים הנפוצות להעברת מטענים כיום הן על ידי שילוח אווירי, משמע על ידי מטוס. אחד היתרונות בדרך זו היא העובדה שהמשלוח יגיע ליעדו במהירות. הדרך השנייה היא על ידי הובלה ימית דרך זו האומנם איטית יותר אך אחד היתרונות בדרך הובלה זו מתבטאת בכמות שניתן להעביר בהובלה ימית היא עצומה .


לסיכום

חברות שילוח בינלאומי כיום מספקות שירותים רבים המייעלים את המשלוח. יש המון יתרונות בהזמנת שירות של חברות שילוח בינלאומי, כמו לדוגמא חיסכון כלכלי, חברות ביטוח בדרך כלל ייעלו את המשלוח ובכך תחסוך כסף רב. כמו כן חברות שילוח בינלאומי יחסכו גם זמן יקר ערך בעת השילוח