שילוח בינלאומי | שילוח אווירי
התקשרו עכשיו ‎03-974-3030
      המשך >

רוצה לקבל הצעת מחיר?

מלא את הטופס ונציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם
שלח
רכבים ביבוא אישי

חברת שילוח בינלאומי

iStock_000019501469Small.jpg

הייעוד של חברת שילוח, הוא ללוות את התהליך המורכב של ייבוא או ייצוא מטענים בין מדינות שונות. יש כיום אין ספור חברות המציעות שירותי שילוח. כמובן שהתפתחות הזאת נובעת מהביקוש ההולך וגובר. קיימות הרבה סיבות לקבלת שירות של חברת שילוח, לדוגמא: אדם פרטי שירד מן הארץ ולאחר תקופה בוחר לחזור. סביר להניח שאותו אדם אסף תכולה רבה במרוצת השנים, וכדי לשלוח את רכושו חזרה ארצה, יהיה עליו לשכור חברת שילוח בינלאמי שתטפל בניירת הרבה ובבירוקרטיה המלווה במשלוח. ישנן חברות המייבאות או מייצאות באופן קבוע סחורה, גם במקרה הזה סביר יהיה להניח שהן שוכרות חברת שילוח שתטפל לא רק במשלוח עצמו אלא תעזור בעוד תחומים, חברת שילוח אפילו תדאג לאריזה וכן תפתור בעיות אם יוצרו כאלו. חברת שילוח תזרז את התהליך באופן משמעותי, חברת שילוח תדאג גם להפחית את ההוצאות ותפקח על כל התהליך מתחילתו ועד להגעת המטען ליעדו.
חברת שילוח מוסיפה ערך מוסף


תהליך השילוח מלווה בהמון גורמים וגופים אותם צריך לעבור עד שהמשלוח מגיע ליעדו, מעבר לכך יש גם המון צורות של משלוחים אשר חברת שילוח צריכה להתמודד מולם, אם זה דרך הים בהובלה ימית , או באוויר דרך הובלה אווירית כל סוג של משלוח דורש התייחסות שונה, חברת שילוח נועדה בדיוק לשם כך, החברה תפתור בעיות שצצות לאורך הדרך, כמו כן חברת שילוח תזרז את התהליך שעשוי לקחת המון זמן במיוחד אם מבצעים את המשלוח באופן פרטי, ברוב המקרים החברה גם תוזיל את העסקה באופן משמעותי והלקוח יחסוך המון כסף שהיה מתבזבז ללא השירות של חברת שילוח. יש חברות אשר מייעצות ללקוח אפילו לגביי מוצרים שונים האם זה משתלם לייבאם או אולי זו עסקה מסובכת ולא משתלמת. אם נחבר את כל הפרמטרים הללו (כמובן שיש עוד המון יתרונות נוספים) לא נוכל להתעלם מהערך המוסף שבשירותי חברת שילוח.


היסטוריה של חברת שילוח


באופן כללי שילוח קיים כבר אלפי שנים כבר בעבר הרחוק אנשים היו שולחים את סחורתם מנקודה לנקודה. את הסחורה הם היו מעבירים בעזרת סירות קטנות הרבה יותר מהספינות המפלצתיות הקיימות בימינו. אז עוד לא חשבו על הובלה באוויר ובטח שלא על חברת שילוח, לכן היה עובר המון זמן עד שהסחורה הגיע ליעדה לפעמים אפילו חודשים ספורים. לאורך ההיסטוריה תמיד הייתה שאיפה להתקדם ולהשתפר. השיפור המשמעותי שנתן את יריית הפתיחה למצב הנוכחי הוא השפעת הטכנולוגיה על התחום. חברת שילוח כיום תדאג להובלות שנעשות על ידי מטוסים או ספינות משא עצומות, עקב כך גם ניתן להעביר כמויות גדולות יותר של מטענים. זאת גם הסיבה להתפתחות של חברת שילוח שנועדה לייעל את הייבוא או הייצוא בין מדינות.


לסיכום:


חברת שילוח תייעל את המשלוח כמו כן רוב הסיכויים שהיא גם תדאג להוזיל את המשלוח. חברת שילוח מעניקה שירותים רבים ללקוחותיה.