שילוח בינלאומי | שילוח אווירי
התקשרו עכשיו ‎03-974-3030
      המשך >

רוצה לקבל הצעת מחיר?

מלא את הטופס ונציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם
שלח
רכבים ביבוא אישי

שילוח בינלאומי שיפינג אקספרט

שירותי שילוח בינלאומי

זקוקים לשילוח בינלאומי? לחברת שיפינג אקספרט יש יכולות מקצועית, קשרים בינלאומיים וניסיון מוכח להתמודד עם הביורוקרטיה בצורה המהירה והיעילה ביותר. נשמח לעמוד לשרותכם!  


יבוא וייצוא הם שניים מעמודי התווך של העולם העסקי. גם כאן, בישראל, חברות רבות מתבססות על ייצוא ויבוא, אם לטובת הגדלת הכנסותיהן ואם לטובת שימוש בחומרים ומוצרים שפשוט לא קיימים בישראל. אך הביורוקרטיה הנלווית לשתי הפעולות הללו עשויה להקשות על ההתנהלות בעולם העסקי. כיצד מתגברים על כך? בעזרת שילוח בינלאומי. חברות שילוח בינלאומי הן גופים אשר מתמחים במשימה זו. יש להן את היכולות, הקשרים והניסיון להתמודד עם הביורוקרטיה בצורה המהירה והיעילה ביותר, ובכך לחסוך זמן ומשאבים רבים. חברות אשר מתקשות להתמודד עם העניין בעצמן - ובינינו, למי יש זמן להתעסק עם פקידים, מסמכים ותקנות אין סוף? - יפנו לחברות כאלו שיעשו זאת עבורן .
לחברות שילוח בינלאומי יש יתרונות רבים, מלבד קיצור התהליכים עליהם דיברנו. הניסיון הרב בתחום מאפשר להן לייעץ ללקוחותיהן לגבי הדרך הטובה ביותר לייבא או לייצא את המוצר המבוקש ולהפוך את העניין כולו לפשוט יותר. זוהי הדרך להבטיח שילוח יעיל ומהיר, שיסייע בשמירה על קצב עבודה גבוה, תמיד.
לא כל אחד יכול לבצע שילוח בינלאומי

גם אם יש לאותה חברה מספיק זמן פנוי או, לדוגמא, אדם אשר יכול לטפל רק בעניין זה (כדי להצליח במשימה, רצוי שאותו אדם לא יעשה שום דבר אחר במקביל, אחרת הוא עשוי למצוא עצמו בבעיה קשה של זמן וביצועים נחותים) - עדיף לא לבצע את משימות השילוח באופן עצמאי. הנזק יעלה כאן על התועלת. חברות שילוח בינלאומי מקצועיות ומנוסות יודעות בדיוק כיצד לפעול, אילו אישורים דרושים ואיך ההליך מתבצע, בין אם מדובר ביבוא או ביצוא ובין אם ההליך עצמו ייחודי ומורכב. כל אדם אר שינסה להתמודד עם העניין, צפוי ל'שכר לימוד' גבוה מאוד - טעויות רבות שיבזבזו עבור הארגון משאבים רבים, לחינם.
מעבר לזה, החברות הגדולות בתחום מציעות היום שלל שירותים יעילים ואפקטיביים עבור הלקוח. כל אחד מהלקוחות יכול ליהנות משירות המעדכן אותו לגבי מצב המשלוח ולהיות מעודכן לגבי מצבו, מרגע יציאתו לדרך ועד להגעתו לידיו. בצורה עצמאית, לפחות בתחילה, לא יוכל האדם הממוצע ליהנות מיתרון שכזה.
האם כל אחד זקוק לשירותי שילוח בינלאומי?

בהחלט כן. מהחברה הקטנה ועד ליבואני הרכב הגדולים ביותר בישראל - כולם נעזרים בשירותי שילוח בינלאומי, והם יודעים מדוע. זהו שירות שמבטיח חיסכון עצום בזמן ובהשקעה ובהתאם - גם בכסף רב. בזמן שחברת השילוח מתעסקת בעניינים הביורוקרטיים המתישים, יכול הלקוח שלהן להתעסק במה שחשוב באמת: בעבודה.
שירותים אלו מתאימים לכל סוג של משלוח, מחבילות של בגדים ומזון יבש ועד, כאמור, מכוניות ואפילו חומרים מסוכנים. חברות שילוח בינלאומי יודעות כיצד להתמודד עם כל משימת משלוח ולכן הן המתאימות ביותר לביצוע עבודה זו. גם חברה אשר זקוקה למשלוח חד פעמי תמצא את השירות הזה כמועיל ביותר.